yourbanner

yourbanner

yourbanner

yourbanner

کلمات کلیدی

خرید انلاین ساعت

ارزانترین فروشگاه اینترنتی

خرید پستی بهترین عینک سال 2015

خرید اینترنتی ساعت خوشگل

چگونه لکه روی آینه حمام را پاک کنیم

چگونه لکه بخار روی آینه حمام را از بین ببریم

اسپری ضد بخار ارزان

پنکه بدون خطر برای کودکاه

خرید پستی ارزان پنکه بدون پره

خرید اینترنتی پنکه بدون پره

خرید اینترنتی ارزان پنکه بی پره

خرید ارزان اینترنتی پنکه بدون پره نقره ای ارزان

پروتز چیست

قیمت پروتز لب

قیمت دستگاه پاور لیپس

عوارض پروتز

خرید پستی ارزان دستگاه حجم دهنده لب پاور لیپس ارزان

خرید اینترنتی ارزان دستگاه حجم دهنده لب پاور لیبس

خرید اینترنتی ماهیتابه کدک

خرید اینترنتی ارزان مایتابه کودک

خرید اینترم

خرید آنلاین ماهیتابه کودک

خریئ آنلاین ارزان ماهیتابه کوچک کودکانه

خرید پستی ارزان گوشی تاچ می بچه ها

خرید اینترنتی گوشی تاچ می بچه گانه

خرید اینترنتی ارزان گوشی تاچ

خرید ارزان گوشی لمسی کودکان

تاچ می ارزان

Talking cat toy phone

خرید اینترنتی عینک آفتابی زنانه شیک ارزان

  • ۰
  • ۰


خرید اینترنتی دستگاه برش خلالی میوه

خرید ارزان برش فنری شکل سیب زمینی

خرید پستی دستگاه چیپس ساز اصل، خرید دستگاه اصل سیبزمینی فنری شکل ۲۰۱۵

خرید دستگاه سیب زمینی فنری

خرید دستگاه برش فنری میوه : محصول‎ ‎جدیدی به نام دستگاه برش فنری سیب زمینی که با نام های مختلفی از جمله :‏‎ هات چیپس‏‎ , ‎چیپس پیچ‎ ‎ ، ‎ ‎فر چیپس ، اسپیرال چیپس و‏‎……… نامیده‎ ‎می شود و به صورت پرک یا ورقه ای نمی باشد که با توجه به اینکه فروش و سود‎ ‎بسیار خوبی در فروش دارد ‏در نوع خود از طرفداران زیادی نیز برخوردار است‎. ‎لذا در این میان مغازه ها و مراکزی مانند : کافی شاپ ها ، ‏رستورانها ، فست‎ ‎فود فروشی ها و کلیه فعالان در عرصه مواد غذایی نیز از این فرصت ها به‎ ‎خوبی استفاده کرده و با ‏استفاده از فضای اندکی در جلوی مغازه یا مرکز خود‎ ‎توانسته اند سود اوری بسیار خوبی برای خود داشته باشند. ‏بنابراین شما نیز‎ ‎میتوانید یکی از این افراد باشید و با خرید یک دستگاه برش فنری سیب زمینی محصولی بسیار خوشمزه ولذیذ و کاملاً‎ بهداشتی به مشتری ارائه نمایید. کار با دستگاه بسیار اسان بوده وبا اموزشی‎ ‎که از طرف ما به خریدار داده می شود ‏به راحتی می توانید با دستگاه کار‎ ‎کنید. بدون نیاز به برق و لذا با توجه‎ ‎به اینکه ثابت شده اغلب مردم همیشه به چیزهای نو و جدید ‏گرایش داشته اند‎ ‎پس همیشه افرادی موفق ترند که در ارائه این خدمات به مشتری پیش قدم باشند‎ ‎و شما می ‏توانید یکی از همین افراد باشید.

۹۹۰۰۰ تومان

دانلود

tntbuy-ir-sibzamini (2)

این دستگاه فوق العاده برای برش دقیق سیب زمینی به صورت فنری(چیپس فنری-هات چیپس فر چیپس-بامبو چیپس-اسپیرال چیپس-چیپس پیچ-چیپس مریخی-چیپس جدید-چیپس داغ-ترنادو چیپس) با این دستگاه به راحتی می توانید در هر دقیقه ۳ سیب زمینی را برش دهید تا محصولی زیبا و جذاب داشته باشید. میتوان این محصول را با ۱۴ نوع ادویه با کیفیت عالی تولید و به فروش برسانید.(سرکه نمکی – سرکه نمکی پرتقالی-مکزیکی-کالباس-پنیر-تند-کچاپ-پاپر یکا-پیازوجعفری-ماست و موسیر-پیتزا-باربیکیو-لیمویی-استیک)
متخصصان ما با توجه به سود بالای تولید تنقلات و محصولات خوراکی- تفریحی اقدام به تولید دستگاه اتوماتیک برش فنری سیب زمینی نموده است. در این محصول از سیب زمینی پوست دار که منبع غذایی بسیار مفید و انرژی زاست و حاوی پروتئین, کربوهیدراتها, ویتامینهای ب کمپلکس و ث و همچنین مواد معدنی فراوانی است استفاده میشود. پوست سیب زمینی دارای مواد انتی اکسیدان است که قادر به خنثی نمودن عملکرد رادیکالهای ازاد مخرب در بسیاری از بیماری هاست و از این رو میتواند روند پیر شدن را کند نماید. چیپس فنری تهیه شده از سیب زمینی مرغوب و تازه می باشد که پس از انجام عملیات پخت با انتخاب بیش از۱۴ طعم مختلف از سوی مشتری, قابل مصرف است.
مقدار سود!
این دستگاه قابلیت برش سیب زمینی به صورت فنری را داراست. سود ناشی از فروش یک چیپس فنری چیزی در حدود ۴۰۰ درصد است. فرض کنید برای هر چیپس فنری چوب بکار رفته در حدود ۵۰ تومان, سیب زمینی استفاده شده ۵۰ تومان, ادویه استفاده ۲۵ تومان, روغن و سوخت مصرف شده ۷۵ تومان هزینه داشته باشد. قیمت هر چیپس فنری سرخ شده قابل فروش نیز ۱۰۰۰ تومان باشد. با یک حساب ساده مشخص میشود که سود فروش هر چیپس فنری در حدود ۴۰۰ درصد است. بدین ترتیب در حداقل زمان ممکن, نه تنها سرمایه گذاری صورت گرفته باز میگردد بلکه فرد میتواند به سود قابل توجهی نیز دست یابد.
نامهای محصول دستگاه برش فنری سیب زمینی عبارتند از: چیپس فنری ، فرچیپس ، تورنادو چیپس ، اسپیرال چیپس ، هات چیپس ، چیپس پیچ ، چیپس رشته ای ، سیخ چیپس ، چیپس چوبی و…
مزایای دستگاه برش فنری سیب زمینی
۱- برش اتوماتیک سیب زمینی
۲- تولید ۳ عدد چیپس فنری در دقیقه
۳- طراحی دستگاه بر مبنای مهندسی فروش
۸- تنوع محصول
۹- قیمت فوق العاده مناسب

tntbuy-ir-sibzamini (3)

ویژگی های کلیدی:

http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.pngدستگاه برش فنری سیب زمینی

http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.pngبرش اتوماتیک سیب زمینی

http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.pngطراحی دستگاه بر مبنای مهندسی فروش

http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.pngتنوع محصول

http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.pngقیمت فوق العاده مناسب

  • ۹۵/۰۲/۱۷
  • Ali tnt

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی