yourbanner

yourbanner

yourbanner

yourbanner

کلمات کلیدی

خرید انلاین ساعت

ارزانترین فروشگاه اینترنتی

خرید پستی بهترین عینک سال 2015

خرید اینترنتی ساعت خوشگل

چگونه لکه روی آینه حمام را پاک کنیم

چگونه لکه بخار روی آینه حمام را از بین ببریم

اسپری ضد بخار ارزان

پنکه بدون خطر برای کودکاه

خرید پستی ارزان پنکه بدون پره

خرید اینترنتی پنکه بدون پره

خرید اینترنتی ارزان پنکه بی پره

خرید ارزان اینترنتی پنکه بدون پره نقره ای ارزان

پروتز چیست

قیمت پروتز لب

قیمت دستگاه پاور لیپس

عوارض پروتز

خرید پستی ارزان دستگاه حجم دهنده لب پاور لیپس ارزان

خرید اینترنتی ارزان دستگاه حجم دهنده لب پاور لیبس

خرید اینترنتی ماهیتابه کدک

خرید اینترنتی ارزان مایتابه کودک

خرید اینترم

خرید آنلاین ماهیتابه کودک

خریئ آنلاین ارزان ماهیتابه کوچک کودکانه

خرید پستی ارزان گوشی تاچ می بچه ها

خرید اینترنتی گوشی تاچ می بچه گانه

خرید اینترنتی ارزان گوشی تاچ

خرید ارزان گوشی لمسی کودکان

تاچ می ارزان

Talking cat toy phone

خرید اینترنتی عینک آفتابی زنانه شیک ارزان

  • ۰
  • ۰


خرید اینترنتی کلاه رپ ونس اسپورت

خرید پستی ارزان کلاه کپ ونس شیک

کلاه کپ،خرید اینترنتی کلاه کپ،خرید پستی کلاه کپ،قیمت کلاه کپ ونس رپرها،خرید اینترنتی کلاهی که رپرها از آن استفاده میکنند،قیمت کلاه های اسپورت،خرید اینترنتی کلاه ۱۲۷۹ Vans،فروشگاه اینترنتی پوشاک شیک و ارزان

tntbuy (53)

خرید اینترنتی کلاه ونس،این روزها در این گرما توصیه میشود از کلاه استفاده شود،کلاه هایی که دارای پیشی بلند و پهن هستند،این کلاه نه تنها این ویژگی ها را دارد بلکه بسیار زیبا و از جنس مرغوبی برخوردار است،کلاه های کپ ابن روزها مد شده و بسیار شیک میباشد،شما میتوانید این کلاه را ارزانتر از همه جا با بالاترین کیفیت از فروشگاه اینترنتی TNTBuy.ir خریداری کرده و از استفاده از آن لذت ببرید.

پرداخت وجه درب منزل و پس از کنترل کالا

خریدی امن و ارزان

قیمت:۴۵۰۰۰ تومان

tntbuy (48)

خرید اینترنتی کلاه ونس

در ۱۹۶۶ مارس ۱۶، در خیابان ۷۰۴E برادوی، در آناهایم، کالیفرنیا، پل ون دورن و سه شریک را باز کرد تا خود را اولین فروشگاه و رویای ون متولد شد. ون دورن شرکت لاستیک است که در آن تولید کننده کفش منحصر به فرد بود و آنها را به فروش می رساند به طور مستقیم به مردم است. در آن صبح روز اول، ۱۲ خرید مشتریان کفش که آن روز و آماده برای سوار کردن و در بعد از ظهر ساخته شده است. وانت  ۴۴ کفش عرشه، که در حال حاضر به عنوان معتبر شناخته شده به دنیا آمده اند

tntbuy (49)

خرید اینترنتی کلاه ونس

اسکیت بورد بازهای که دوست ون ناهموار آرایش و تنها چسبنده دیده می شود ورزشی ون در سراسر جنوب کالیفرنیا در اوایل ۱۹۷۰s. در سال ۱۹۷۵، ون ۹۵، امروز شناخته شده به عنوان دوران توسط تونی آلوا و استیسی Peralta از طراحی شده است. با یقه خالی و ترکیب رنگ های مختلف عصر کفش انتخابی یک نسل از اسکیت بورد بازهای شود.

tntbuy (47)

خرید اینترنتی کلاه ونس

در سال ۱۹۷۹، ون معرفی ۴۴ کفش، و با کمک از اسکیت بورد بازهای و سواران BMX وانت لغزش در تمام خشم در جنوب کالیفرنیا شد. در پایان از ۱۹۷۰s، وانت ۷۰ فروشگاه در کالیفرنیا را به فروش می رساند و از طریق نمایندگی های ملی و بین المللی.

به عنوان در ۱۹۸۰s نورد اطراف، پل ون دورن شروع به گرفتن نقش کمتری در فعالیت های این شرکت ها. در این مدت، ون شروع به ایجاد کفش برای تعدادی از ورزش از بیس بال، بسکتبال و کشتی به چتربازی در تلاش برای رقابت با شرکت های بزرگ کفش های ورزشی.

ون لغزش فایرفاکس توجه بین المللی به دست آورد و درخواست تجدید نظر زمانی که آنها توسط شان پن استفاده می شد در سال ۱۹۸۲، فیلم جوانان یاد “بار سریع در Ridgemont بالا.» اگرچه کفش هسته ون خوبی فروخته میشد، طیف گسترده ای از محصولات است که شرکت ها هم اکنون ارائه به حال تخلیه منابع شرکت، و با ون قادر به غلبه بر آن را بدهی آنها مجبور شدند برای ورشکستگی فایل در سال ۱۹۸۳٫

درست سه سال در، وانت تماس همه طلبکاران پرداخت شده بود و ظهور از ورشکستگی. در سال ۱۹۸۸ صاحبان اصلی کامیون فروش به شرکت سرمایه گذاری بانکی، و با صاحبان جدید حمایت مالی، وانت گسترش می یابد، و حضور آن در سراسر جهان افزایش می دهد.

tntbuy (52)

خرید اینترنتی کلاه ونس

Skateboarders who like Vans rugged make-up and sticky sole are seen sporting Vans all over Southern California in the early 1970s.  In 1975, the Vans95, known today as the Era was designed by Tony Alva and Stacy Peralta.  With a padded collar and different colour combinations the Era becomes the shoe of choice for a generation of skateboarders.

In 1979, Vans introduce the 44 shoe, and with the help of skateboarders and BMX riders the Vans Slip-On became all the rage in Southern California.  By the end of the 1970s, Vans had 70 stores in California and sells through dealers both nationally and internationally.

As the 1980s rolled around, Paul Van Doren began to take a lesser role in the companies’ activities.  Over this period, Vans started to create shoes for a number of sports from baseball, basketball and wrestling to skydiving in an effort to compete with large athletic shoe companies.

Vans Slip-Ons gained international attention and appeal when they were worn by Sean Penn in the 1982, iconic youth film “Fast Times at Ridgemont High.”  Although Vans core shoes were selling well, the wide range of products that the company now offered had drained the companies resources, and with Vans not able to overcome it’s debt they were forced to file for bankruptcy in 1983. 

Just three years on, Vans had paid back all creditors and emerges from bankruptcy.  In 1988 Vans original owners sell to an investment banking firm, and with the new owners financial backing, Vans expands and increases its worldwide presence.

tntbuy (51)

tntbuy (54)

این محصول در سه رنگ جذاب ارائه میگردد.

قیمت:۴۵۰۰۰ تومان

  • ۹۵/۰۳/۱۵
  • Ali tnt

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی