yourbanner

yourbanner

yourbanner

yourbanner

کلمات کلیدی

خرید انلاین ساعت

ارزانترین فروشگاه اینترنتی

خرید پستی بهترین عینک سال 2015

خرید اینترنتی ساعت خوشگل

چگونه لکه روی آینه حمام را پاک کنیم

چگونه لکه بخار روی آینه حمام را از بین ببریم

اسپری ضد بخار ارزان

پنکه بدون خطر برای کودکاه

خرید پستی ارزان پنکه بدون پره

خرید اینترنتی پنکه بدون پره

خرید اینترنتی ارزان پنکه بی پره

خرید ارزان اینترنتی پنکه بدون پره نقره ای ارزان

پروتز چیست

قیمت پروتز لب

قیمت دستگاه پاور لیپس

عوارض پروتز

خرید پستی ارزان دستگاه حجم دهنده لب پاور لیپس ارزان

خرید اینترنتی ارزان دستگاه حجم دهنده لب پاور لیبس

خرید اینترنتی ماهیتابه کدک

خرید اینترنتی ارزان مایتابه کودک

خرید اینترم

خرید آنلاین ماهیتابه کودک

خریئ آنلاین ارزان ماهیتابه کوچک کودکانه

خرید پستی ارزان گوشی تاچ می بچه ها

خرید اینترنتی گوشی تاچ می بچه گانه

خرید اینترنتی ارزان گوشی تاچ

خرید ارزان گوشی لمسی کودکان

تاچ می ارزان

Talking cat toy phone

خرید اینترنتی عینک آفتابی زنانه شیک ارزان

  • ۰
  • ۰


خرید پستی ارزان عینک زنانه لوییس ویتون

سفارش اینترنتی عینک لویس ویتون شیک و ارزون

خرید اینترنتی عینک زنانه ۲۰۱۵ لوییس ویتون،فروش اینترنتی عینک آفتابی دخترونه،خرید پستی عینک دخترونه زیبا،فروشگاه اینترنتی عینک آفتابی شیک و ارزان

tntbuy-ir-eynak-loois-viton (4)

خرید اینترنتی عینک آفتابی لوییس ویتون،این روزها عینک خوب داشتن یکی از فاکتورهای خوش تیپ بودن است،فروشگاه اینترنتی TNTBuy.ir یک پیشنهاد عالی برای تکمیل تیپ شما دارد عینک دخترانه لویس ویتون را میتوانید به سادگی و با قیمتی بسیار مناسب از این فروشگاه خریداری فرمایید،برای کسب اطلاعات بیشتر به مطالب درج شده در پایین مراجعه فرمایید در صورت داشتن هرگونه سوال یا نظر با شماره پشتیبانی سایت که در بالای صفحه ی شما قید شده در ارتباط باشید

خریدی امن و ارزان

پرداخت وجه درب منزل و پس از کنترل کالا

قیمت:۴۵۰۰۰ تومان

دانلود

tntbuy-ir-eynak-loois-viton (1)

خرید اینترنتی عینک آفتابی لوییس ویتون

عینک آفتابی Louis vuitton، این مارک را همه می شناسید و با نام لاتین مخفف LV در فروشگاه ها دیده اید. عینک آفتابی لوییس ویتون یکی از معروف ترین و معتبرترین عینک آفتابی های مردانه و زنانه در دنیا می باشد که جدیداً خوانندگان و هنرمندان بسیاری از آن استفاده می کنند. طراحی این مدل به صورتی بوده که با تمامی چهره ها متناسب باشد. لنز این عینک از نوع UV 400 ضد خش با رنگ ثابت می باشد و همراه با کیف و دستمال اورجینال  توسط دایان عرضه شده است. از تهیه این عینک بی نظیر هرگز پشیمان نخواهید شد.

tntbuy-ir-eynak-loois-viton (3)

خرید اینترنتی عینک آفتابی لوییس ویتون

لوئی ویتون مالتیر- یا به اختصار مصطلح تر لوئی ویتون- یک خانه ی مد فرانسوی است که در سال ۱۸۵۴ توسط لوئی ویتون بنیان شد. این لیبل بیشتر به خاطر طرح امضاء های LV (یا در اصطلاع مونوگرام های آن) معروف است. این نوع طرح امضاء در اغلب محصولات لوئی ویتون از چمدان های های لوکس و گران قیمت و یا اجناس چرمی گرفته تا کفش، ساعت، جواهرات، وسائل جانبی، عینک و کتاب های معمولی این برند به چشم می خورد.

خانه ی مد لوئی ویتون یکی از پیشتازان در عرصه ی بین المللی مد و فشن است. محصولات این کمپانی از طریق بوتیک های مستقل، غرفه های اجاره ای فروشگاه های معتبر و نیز وب سایت آن به فروش می رسند.

tntbuy-ir-eynak-loois-viton (8)

خرید اینترنتی عینک آفتابی لوییس ویتون

ولیدات این کمپانی از قرن نوزدهم به همان ترتیب باقی مانده است و تغییر نکرده است. چمدان ها هنوز هم دست ساز هستند. با این وجود و با در نظر گرفتن دنیای امروز مد ساخت چمدان ها و صندقچه های این برند در عصر حاضر به این ترتیب می باشد.

در بسیاری از محصولات این کمپانی از امضای بران دامیر (Brown Damier) و مونوگرام کانواس (Canvas) استفاده می شود که هر دوی آن ها از اواخر قرن نوزدهم در این محصولات حضور داشته اند و از مواد تولیدی شان در این محصولات استفاده می شد. لازم به ذکر است که تمام محصولات این کمپانی حروف LV را برروی خود دارند.

علاوه براین، این محصولات از طریق فروشگاه های لوئی ویتون در سراسر جهان به فروش می رسد و از این طریق کیفیت و قیمت گذاری آن ها کنترل می شود. به این ترتیب LV قادر است تا از ورود محصولات تقلبی به بازارهای توذیع حوزه ی عملیاتی خود جلوگیری کند. علاوه براین، لوئی ویتون محصولاتش را از طریق سایت رسمی این برند louisvuitton.com توزیع می کند.

tntbuy-ir-eynak-loois-viton (7)

خرید اینترنتی عینک آفتابی لوییس ویتون

برند
برند لوئی ویتون و امضای حروف اول اسم و فامیل او LV درمیان با ارزش ترین برندهای دنیا قرار دارند. طبق بررسی های عمل آمده توسط کمپانی میلوارد بران (Millward Brown) در سال ۲۰۱۰ این برند در رده ی بیست و نهمین برند باارزش دنیا قرارگرفت، درست پس از ولزفارگو (Wells Fargo) و قبل از ژیلت (Gillette). ارزش این برند نیز ۱۹٫۷۸۱ میلیارد دلار آمریکا برآورد شده است.

همچنین طبق آخرین بررسی های کمپانی Millward Brown Optimor که در سال ۲۰۱۱ منتشر شد برند لوئی ویتون باارزشی بالغ بر ۲۴٫۳ میلیارد دلار برای ششمین سال پیاپی در رده ی اول ِ ده برند قدرتمند اول دنیا قرارگرفت. همچنین لازم به ذکر است که ارزش این کمپانی بیش از دو برابر برند دوم در این رده بود.

tntbuy-ir-eynak-loois-viton (6)

خرید اینترنتی عینک آفتابی لوییس ویتون

عینک لوییس ویتون

خرید اینترنتی عینک آفتابی لوییس ویتون

قیمت:۴۵۰۰۰ تومان

دانلود

  • ۹۵/۰۴/۱۱
  • Ali tnt

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی